joi, 30 septembrie 2010

P.S.

egy kicsit furan meg idiotan erzem magam...
nem hinnem h buszke vagy es azt sem h ugyes vagyok csak kiprobaltam valamit h lassam milyen..meg h meggyozodjek rola mi van vagy nemtom. oszinten? nem vagy vmi jo passzban ma..tevedek? errol hanyan tudnak? kicsit műveletlennek érzem most magam. amugy ha hirtelen eltunok azt jelenti h nem tudok mar beszelni. nem akarom h szarul essen ha eltunok. ki vagyok en? nem tudok semmit. csak kedves vagyok talan (neha meg az sem). igenybe vesz lelkileg meg idegileg meg testileg ez a mai nap. ez is, mint a tobbi. neha kevesbbe, neha jobban. atmenetileg vagy folytatolagosan. nem kell hagyni h a vilagegyetem es a mindenseg nagy gigantikus uruleke rankpotyogjon.. legalabbis nem kene. csinaltam vmi bena avokadokremutanzatot avokadobol es mivel nem volt tejfol meg joghurt krumplipurevel es hazai telemea turoval kevertem el.
egyedul nem tudom megcsinalni azt a nagy dolgot ami nagyon nagy lenne (bar masok - a nagyok es tapasztaltak szemeben lehet h nem is olyan nagy de nekem az mivel meg nem vagyok nagy es tapasztalt). sok minden(ki) kene ehez es meg nem jutottam odaig h megszervezzem. muszaly hinni magamban? muszaly elhinnem h olyan jo minden s jo lesz csak jobb es jobb es mindig jobb?
miert esik jol az embernek metaforakban allegoriakban rebuszokban rejtvenyekben es talaloskerdesekben meg koltoi kerdesekben beszelni? miert esik jol az ami nem konkret? az ami nem a mindennapos nyu? es aminek semmi ertelme (latszatilag)? miert faj az igazsag? miert faj ha tisztan latsz? miert faj ha megutkozol magaddal?? es miert nyugtato meg lazito lelkizni meg nyavalyogni meg onepitgetni? mikor kemenyen realista kene legyen mindenki es torteto meg hatarozott meg biszniszmen meg jozan es kemeny mint a szikla es celiranyos celtudatos megfontolt es kiszamitott es elorelato meg 1 evre elore tervezo programilag es elfoglalt meg sietos meg fontos meg nagy meg foldhozragadt es materialista meg minden fele ista (ateista) stb?
ahelyett hogy buszkén s boldogan oszthatnank meg oromunk feltve s rettegve takargatjuk, hogy nehogy valaki kart tegyen bennuk. most asszem kicsit mas terido sikban vagyok. asszem kicsit lebegek. vagy zuhanok. valahol. valahonnan. es mindjart elmulik, csak meg nem hallottam kattanni azt az ajtot. hogy melyiket a sok kozul? lehet egyszerre tobbre is szukseg volna.. van amit meg csukva kene tartani. bar talan ez nem az en dontesem, en pusztan szemlelo vagyok. atmenetileg. mindig csak atmenetileg. minidg.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu