vineri, 10 septembrie 2010

chill avagy a picsaba mar!

ma nagy esemenyek voltak
meg amugy a napokban
sok mindent sikerult megtudnom - sok mindent nem...
a lenyeg h ma esemenydus napom volt es del ota animaciohangot vagok egy studioban - legujabb animaciomnak a hangat, amit szeretnek elkuldeni egy olyan fesztivalra amit marosvasarhelyen rendeznek es alternativ a neve remenykedve hogy hatha bejut.
hopsz - most latom hogy ez blogom elso ekezetmentes bejegyzese.huha.valtozasok vannak :P
a lenyeg hogy delutan borzalmas smst kaptam - eletem egyik legszarabb esemese, de tenyleg...sokszor elkepzeltem a legroszabbat es almodtam is vele. ez nem az volt. de azert surolja a hatarokat.. kulfoldon vagyok az otthonhoz kepest es egyszercsak azt olvasom a mobilom kepernyojen hogy a batyam nem epp a legjobb allapotban van - eloszor kivert a viz majd elontott az ideg bestresszeltem es tiszta panikhangulat...azonnal telefonalas, majd 3 perc mulva internet, skype, infok stb.. majdnem hazautaztam rogton aztan megsem. most epp meg mindig nem tudom miafaszvanmar?! es itt ulok haromszazotvenkilometerre vagy nem tudom hanyra. mondjuk abban sem vagyok biztos h latni szeretnem azt amit most csak elkepzelek, de lehet megnyugtatna h nem sulyosabb a helyzet mint amilyen remeket latok... szar na, nem tudom mit mondjak ezen felul - egyszeruen kibaszottul szar h megcsak nem is vagyok otthon, de segiteni sem tudnek... szoval delutan ota nehezebben koncentralok az atmoszferahangokra meg a zorejekre amik az animaciomat ovezik, meg ramjott egy kisebb panikroham (egyszer volt mar de azt asszem most nem ecsetelnem mert eleg hosszu sztori es nem is poenos) amit sikerult sikeresen kezelnem a sotet megoldassal, meg egy ket draga ember segitsegevel, akikkel beszeltem feszbukon (gyulolom azt a szart de lassan kezd eleg nagy teret nyerni eletemben - ujabban en vagyok meglepve h szinte tobbet vagyok fenn rajta mint messengeren) es nyugtatolag hatott. na mindegy most ez igy talan tul sok is egy temarol, a vicces az hogy ezutan meg buliba kene menni, merthogy meghivtam egy csomo embert es pofatlansag nem elmenni ha beharangozod elotte h "igen igen igen", csak valahogy mar nem illik a kepbe legalabbis a ma delutan utan nem olyan talalo befejezes..ilyen hatterinfokkal nem jo otletnek latom mar az esti ivaszatot...meg nem is vagyok biztos hogy kell ez most nekem. na de mindegy. faszba bele.
s hosszu meg az este.
melo
helo
:(

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu