joi, 9 septembrie 2010

izémizé avagy :|

"olyan szomorú vagyok és magam mögé dobom és megkapaszkodok egy kis boldogságszigeten. az egy jó kis zug ahova az ember elvonulhat és foglalkozhat azzal amit szeret."
sok minden van és változások alakulások azt sem tudom mi hol merre miért hogyan meddig s hogyan tovább.merre menjek?hol keressem?káosz.zürzavar.áááááááááááááááááááá....
lassan kaotikus életem kezd elnyelni és már én magam sem lelem magamat meg benne.a változatosság, a spontaneitás, a minden kezd átcsapni kérdőjelekké..mivanmár?!
tegnap találkoztam ádámmal.nem a pestivel hanem az otthonival.de végülis már ő is pesti.most igy.olyan jó volt.otthoni régi drága barátismerősarcvalakicsoda.pakolás, vásárlás, főzés.
most egyetemen vagyok. MOME.mit is keresek én itt?próbálnék bejutni....kintről be.nem tudom.jaj olyan jó volt ez a nyár.kár hogy vége.még kicsit lehet talán húzni.de hova?van még egy két tervem a következő 2 hónapra nézve.aztán áj hev nó ájdija.készülnék.valamiből.valamire.s úgy néz ki hogy egy kedves barátom révén lehet tördelni fogok..remélhetőleg nem a kezem :P
jaj na annyi mindent irnék még csak közben megjöttek és várnak rám.
a lényeg hogy eljutottam arra a pontra azt hiszem 21 év után először - hogy hiányzik várad.és jó volt otthon. nagyon jó volt az a 3-4 nap.mármár megijedtem magamtól, az elérzékenyülésig örültem hogy látom a kis társaságot akik a szivemhez nőttek az idő alatt.
most rohannom kell.talán a napokban majd még bővebben.
mindenkit puszilok.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu