luni, 13 septembrie 2010

chillis forrótsoki :)

szegeden ittam egy olyan finom forrócsokit a grand caféban hogy azóta is állandóan olyat csinálok otthon.vagy itthon.már jobbanmondva ott ahol éppen vagyok.most épp pécsett. de tegnapelőtt pesten csináltam egy nagyobb adagot, hogy jusson a folyékony csodából másnak is.

napok óta premiert próbálok beszerezni valahogyan valahonnan, hogy fejezzem már be végre az animációmat ami 90%ban már kész és a jóégért nem akar elkészülni.

közben kemény dubstep meg dárembész adagolásban van részem mostanság - khúrvára nem az én stilusom, de lassan már kezdem még élvezni is.

multhéten crossmotoroztam. hihetetlen. most ha hazamegyek 16ikán remélem még keményebb túrában lesz részem.

amúgy érdekes az idő. tegnap zuhogott és bőrig áztam, kva hideg stb ma meg napozok épp az erkélyen és irom a blogomat zavartalanul.

remélhetőleg csütötökön simább hazamenetelem lesz mint eddig, aztán otthon találkozom a sok emberrel. vágyom rá.
jah s holnap meg elméletileg megtanulok egy programot amiben dolgoznom kell majd ha tényleg összejön ez a netes meló amiről még nem beszéltem azt hiszem de esélyes, hogy netes tördelő leszek - bár nem 100% de annak ellenére h annyira nem vonz azért jó lenne...
$ érdekében.
most ennyi.
cső

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu