joi, 12 septembrie 2013

Egy gonosz manó tökönrúgta a szivem



X: "Megjelentél egyik álmomban mint egy fekete kismacska."

Y: "Hát akkor nehéz éjszakád lehetett..sajnálom. Nem akartalak kisérteni álmodban..

X: "Te milyen angyalnak tudnád magad elképzelni?"

Y: "Valami idióta angyalnak, amelyik béna meg szerencsétlen és nem úgy néz ki mint a többi. Valami nem komplett angyalnak. Retardangyal :))) Amelyik el van tévedve."

X: "Nemrég beszéltem egy lánnyal aki azt mondta 10 éves korában paprika akart lenni, szóval te nagyon is nyugtató leírást adtál."

Y: "Régen nagyon zűrös alak voltam.."

X: "Egy nőre hány méter ruhaszekrényt kell számolni?"

Y: "Vegyél nekem egy szekrényt!"

X: "Egyszer bele voltam esve egy lányba..Rég. Azt álmodtan én vagyok a törölközője. Aztán miután ő tussolt bejött a fürdőszobába a nyagyannya tusolni és akkor hirtelen megébredtem. Szexet rég nem álmodtam."

Y: "Este 6 és 8 között nem vagyok elérhető.."

X: "A legdurvább az, hogy pucéron fekszek az ágyon mint Mona Lisa."

Y: "Átmegyek ameddig nem adódik valami jobb."

X: "Akkor mindegy."

Y: "Kezeljük ezt az infót kellő szkepticizmussal."

X: "Kimennèl a temetőbe?"

Y: "Mostmàr benne lennèk mindkettőben."

X: "Hàt ki mondta,hogy indulj vissza azonnal?"

Y: "Hazafelé mindig kiba**** nehéz hazajutni mert ide senki se jön, innen inkább mindneki elmegy..."

X: "Születésünktől fogva gyakoroljuk kicsit mindig a meghalást. Azt hiszem az ember nem is tud róla igazán, de valójában szeret meghalni."

Y: "Ki kéne találni hogy akkor mit is akarok.."


X: "Csak sétálok a szíveken...A kurvaanyámat."

Y: "Ma olyan érzésem volt mintha szerelmes lennék nagyon. Azt fogom érezni amit a gazdák mikor simogatják és ölelik még a kutyájukat miközben viszik elaltatni."

X: "Viselkedj."

Y:  "Nyertél jó? Nyertél! Csak hagyd abba!

X: "Megbántottalak?"

Y:  "Kérlek, ne folytasd."

X:  "Akkor?"

Y:  "De te ezt amúgy élvezed?"

X:  "Én nem tudom mit csinálok."

Y:  "Vettem észre.."

X:  "Nem tudom, ez nekem magas."

Y:  "Az ilyet nem kérjük, de köszi."

X:  "Bazd. Meg."



Haiku. Köszönöm a hozzájárulást.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu