duminică, 11 iulie 2010

Napi közlemény

Hali.Na hazaértem...mieloőtt még bárki azt hinné nem mostanáig ócskáztam!De helyette elgörbitettem a napot :P Volt gyömbérsör, finom bor, rossz bor cukrozva, vegasaláta, házihinta, medence is - csak épp nem tudtam belemenni -, alvás (emeleten), és egy csomó hasznos infó. Na meg egy magenta függöny :D Többek közt megtudtam, hogy állitólag egyes pasik ráülnek a kezükre, hogy lezsibbadjon és utána használják önkiszolgáló módon örömszerzésre :))) Hogy ezt melyik hülye találta ki nem tudom ,de elég bizar!:P Volt sok nevetés, pihentség, érdekes felismerések...Néha fura érzés mikor egyszerre örülsz valaminek és egyszerre fáj...De az ember nem lehet önző.Mindenesetre jó nap volt nagyon, kissé lefáradtam a végére,nem is tudom mitől..Mindenki bekattant mint akik kituggya mit szivtak, közben egyesek csak a fogukat, mások egyebet. Na a lényeg, hogy szeretném megemliteni csak a tisztázás végett, hogy a cshajé akivel elindultam (jobban mondva elindultam volna) az ócskára az nem az évfolyamtársnóm hanem a barátnőm. Egyik barátnőm. De a lényeg, hogy jó barátnő és nagyon kedves számomra. Közbe közbe évfolyamtársi szerepbe is csöppent de csak olyan kvázi, mert nem nagyon voltak közös óráink, és közben egy jóbarátom felesége is, úgyhogy révén ismertem meg..De utaztunk már együtt Kolozsvárra. És beszélgettünk jókat. Meg minden egyéb. Csak nem akartam, hogy félreértés essék - nem egy akárkivel ócskáztam ma. Ő igenis Valaki! Sőt, valakibb mint azt bárki is hinné. Talán a legvalakibb valaki akit valaha is ismerhetett valaki :P De nem akarom feleslegesen szaporitani a szót. Egyesek észre sem veszik mennyire körülöttük forog a világ. S közben ők is forognak de csak egyhelyben. Mégis jó nekik és másoknak is jó tőlük. Whatever. Puszi az ócska lánynak és üdv mindenkinek :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu