marți, 13 iulie 2010

...

Sziasztok. Vagy szia. Vagy mittudomén. Kihagytam egy napot. Tegnap nem irtam. Nem mintha nem jött volna. Csak annyi dolgom volt, hogy nem jutott rá időm. Semmi extra. Átlagos nap. Bank, egyetem, stb. Este korán feküdtem (fogjuk rá, de legalább nem 3-4 hanem 11). Aztán sejj, ma voltam strandon délelőtt és jól leégtem, mivel 9 órából 10 óra lett, aztán 12ből 1. Na de igy szok ez lenni. Nem bánom. Legalább most nem csak látszik, de érzem is, hogy strandoltam..
Ma, ha költői túlzásokba esnék, azt mondanám, hogy kiélvezem, hogy az ősök elhúztak egy napra Révre. De mivel (sajnos nem mindig, de most igen) elég realista vagyok, azt fogom mondani, hogy semmibevéve az egynapos szabadságom által nyújtotta lehetőségeket, ülök a gép előtt mint egy here és unom magam mint az év többi napján. Mintha nem is lennének nem itthon. Vadászom a neten a letölthető (megnézhető) filmeket és sóvárgok egy ingyen doboz cigi után.. Mostmár másfél éve cigizem. Először a harmadév kezdete volt a leszokási határidőm. Aztán lett karácsony.. Szilveszterkor fogadalmat tettem. Utána úgy gondoltam nem fárasztom magam ilyen hülyeségekkel, mert úgyis nem fog menni és azt mondtam, hogy a szesszió túl stresszes hozzá, aztán jön a második szesszió majd államvizsga, de államvizsga után leszokok. Hát.....egy hete végeztem..Az árak is felmentek..de még nem sikerült megvalósitani tervem. Ha belegondolok másfél év alatt egy autó árát elszivtam..Ha mégjobban belegondolok másfél év alatt Egy negyed ház ára talán kigyűlhetett volna..Ha ugyanolyan napi rendszerességgel félreteszem azt a pénzt. A phass ki wan! És mindez miért?? Mert szakitani tudni kell... Ha valamit elvesztesz pótold valamivel.. Lehet, hogy én rosszul választottam :)) Azóta is iszom a levét - vagy szivom a füstjét.
Amúgy érdekes dolgok ezek. Hogy mi, meg, hogy..Meg miért...Most megint elég fura. Rájöttem, hogy ez nem tesz jót (már nem a cigi) .. Mondjuk nem is tudom. Eleinte lehet, hogy jó, sőőőőt... Aztán elkezd igénybevenni, majd a vége fele egyre roszabb. Valmiért, ahogy telik az idő úgy kezd egyre inkább károssá válni..erre arra..
Mellesleg megkértek állitsam ki a vizsgamunkámat egy édi csehó falain..Úgyhogy, a napokban vegyük úgy, hogy "kiállitást" teszek fel a központban.. Kiváncsi vagyok a fogadtatásra, meg közvéleményre stb és h tényleg, hogy fog festeni nem az egyetem falain belül, hanem úgy, mint egy funkcionális hely dekorációs eleme. Elválik..
A mai nap folyamán előreláthatóan folytatódik a punnyadás, enyhe unalom és dögség várható, néhol egy-egy futó jókedvvel elhintve (talán), de továbbra is marad a borús, történés-mentes idő. Köszönjük figyelmüket, a legközelebbi viszontlátásra.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu