vineri, 16 iulie 2010

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁáááááááááááá :D

Huh. Azt sem tudom hol kezdjem. Kezd megint felpörögni a mindennapok unalmas megszokottsága. Legalábbis merem remélni.. Egyelőre nem sorolok fel mindent előre, mert lelőném a pojént :P De úgy néz ki pár kellemes pillanatom lesz ezen a nyáron is: jelenleg 7 hely van tervbevéve ahova el kell jussak (ezek közül 3 biztos a többi még plátói) és van 2 ami titkos vágyam úgyhogy azt már bele se számolom s el se mondom mert még nem válik valóra..
Mai napom szokványosan indult - felkeltem, kiültem a balkonra napozni (ez kb 10 percig tartott depilálással egybekötve - az évről évre öregedő de annál nagyobb érdeklődést mutató szomszédok örömére) mert megszólalt a telefonom és negyed órával később már kolozsvár felé robogtam egy légkondi nélküli 4 keréken guruló dobozban :D
Kolozsváron vettem két szuper kis felsőt amilyenre rég vágytam (kluzs cityben még a szeköndök is jobbak..) és voltam a Samsaraban ami egyszerűen lélegzetelállitó volt...Leirni nem lehet...Szavak helyett inkább linkelem a hely oldalát ahol orgazmikus vizuális élményben lehet részetek :) A zene amúgy ilyen elszállt füves zene meg chill meg ehez hasonlók, mezitláb kell mászkálni, lehet feküdni a földön, van vizipipa és rengeteg egzotikus innivalóóóóóóóóóóóóóóóóóó Élőben ez az egész katarktikus :)

Ime A Hely :P
És ime a zene stilus :) illetve ilyen

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu