joi, 15 iulie 2010

Ma (meg tegnap)

na üdv :)
ma sok minden volt.
de végülis tegnap is. vagy inkább tegnap?
mindegy.
a lényeg, hogy hajnali 6kor feküdtem, találkoztam egy legendával (12 éves korom óta hallomásból ismert személy), idegenvezető voltam, kiállitottam, ittam - életemben először csuklottam a piától, beszéltem telefonon 16 éves korombeli szerelmemmel, találkoztam azzal akire vágytam....
chipseztem, kiakadtam, hüjültem és hazagyalogoltam egyedül. beszéltem egy exemmel, aki mai napig fontos barát, holnap (azaz ma) reggel megyek sommerpénzt intézni a finánchoz, honap este biciklizni fogok, van cigim - bejutottam egy faca táborba, hétvégén megyek Pestre - minden faca. Per pillanat. Terpillanat. A helyzet nyugaton változatlan. Most megnézek egy South Park részt és lefexem, mély álomba merülök.
Amúgy minden fos és semminek nincs értelme, de most jó.
Csók a családnak - meg annak aki megérdemli.
:-*
Minden jót :)
Irnék most még...de majd holnap :)

U.I.: ....................................................................................

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu