sâmbătă, 2 octombrie 2010

Sok minden megint

dúsulnak az események újra.
délután meghitt kis sütés főzés volt a hostel konyháján az egyiptomi taggal. vitczess... jól szórakoztunk 4esben, kis borozás mellé meg zene, hangulat. 7kor elhúztam talizni ádámmal akit nem láttam 1 hónapja tán. 10kor visszaértem a hostelbe kis sörözés sétálás dumálás után. szarráfagytam. irány a net. anyuval pár szót váltottunk. megnyugtatott. rengeteget irt. vagy 10 email csak tőle. nem rossz. közben más is irt de az annyira nem lényeg :) most kivételesen. máskor forditva. 12kor lejöttem a lakásból a hostelbulira (jobban mondva 11 itteni idő szerint) de már nem volt semmi. viszont van egy üveg Carolans (Baileys csak márka nélkül) amit nem bontottak fel mert engem vártak vele. Ezt most megkóstolom és mellé eszem egy kis kelbombót. Nagyon finom! Holnap 12 körül indulunk Kolozsvárra. Váradon meg kéne állni a Moszkvában beszélni meg miegymás. MAFF intéznivalók. Stb. Cluj 4 nap. Kb. Hétfőn buli az egyik helyen, ahol Marci zenél. El kell menni a Samsaraba! Felhivom a kolozsvári ismerősöket. 4 nap alatt hátha lesz idő talizni régi emberekkel. Utban hazafelé (azaz Pestfelé) jó lenne kicsit otthon lenni anyuékkal. S hogy tovább mi lesz fogalmam sincs. 8adikán feketetói vásár. 9-12 tábor. 10-12 munkaügyi megbeszélés. 13 sommerpénz Várad. 15 MAFF szpot határidő. 25től Várad fesztivál szervezés. Fhew... Mitévő legyek?????? A munka az mindenképp össze kell jöjjön az az egy stabil dolog amihez ragaszkodom. Feketetó meg a tábor az már úszni látszik.. Mindegy. Mindent nem lehet. Csak legalább ne készültem volna egy éve rá...
Még jelentkezem :)
Puszi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu