joi, 14 octombrie 2010

"Oktober feszt"

ennek a hónapnak az elején elmléletileg münhenben kellett volna októberfeszten sörnöm, ha tervek szerint mentek volna a dolgok..aztán másképp alakult.
úgy alakult, hogy nem mentem münhenbe én sem és mások sem akikkel mentem volna. mert sok a tennivaló, mert sok a program, kevés a pénz, másak a körülmények és még sorolhatnám.
helyette teljesen improvizative saját októberfesztet csináltam magamnak helyben (abban a helyben ahol épp voltam meg ahova azután jutottam és ahova azután), vagy lehet a "sors" csinálta nekem - ezt már nem is tudom és lehet, hogy lényegtelen is. a lényeg az ami volt. nem a háttértörténetek, sem az, hogy milyen okból kifolyólag lett igy minden. de tény, hogy az október 1-ével kezdődő lavina abszolút októberfesztesre varázsolta a mindennapjaimat. és még csak a hónap közepén járunk. minden anniyra hirtelen, minden annyira hihetetlen és gyors meg sok meg izé, hogy igazából nem is lehetne egy blogbejegyzésben közölni, mivel az már regény lenne, ezért úgy döntöttem, hogy, mivel netszűkéből kifolyólag 2 hete nem igazán tudtam jelentkezni, megirom dátumonként több bejegyzésben, napokra beosztva, visszamenőleg az utóbbi 2 hetemet. akit érdekel, olvassa szeretettel és viduljon, vagy szomorkodjon, vagy szarja le, vagy háborodjon fel. illetve akit nem érdekel, az úgysem fogja elolvasni, úgyhogy most úgy érzem azt irok le szabadon amit csak akarok, mert akinek bármi köze miköze? akinek meg nem annak meg semmi és mégúgyse! ha van vélemény azt leszarom, ha meg nincs akkor meghallgatom szivesen!
:D csak, hogy maradjunk meg a régi jó határozott stilus mellett :P
na szóval kezdődik!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu