joi, 26 august 2010

trabanttal szállni élvezet..


utóbbi pár hetem eléggé felpörgött.
ja nem.
elõszöris heló. rég jelentkeztem.
üdv az éterben.
online életem hátrányára a real life-om elég kanyargós fordulatokat vett, vesz és úgy érzem fog is még venni az elkövetkezõ néhány hétben hónapban.
szóval mi is a lényege ennek a sok zagyvaságnak? hát az most fog következni:

elõszöris épp útban vagyok rozsnyó felé az ars tenebris fesztiválra amirõl kiderült, hogy nem szlovákiában van hanem romániában, egészen pontosan brassótól nem messze. trabanttal utazom. illetve marcival. de ki az a marci?
hát itt még nem tartunk, úgyhogy elõbb menjünk vissza 2 héttel ezelõttre. mi is volt az utolsó bejegyzésem? ja igen! fostam, hogy nem fogok eljutni a mediawavre mert gõzöm sincs, hogy mi, hol, merre.. hát végül nem szokványos és korántsem izgalommentes módon eljutottam utolsónak estére Kisharsányba ahol tartották idén a tábort.Elsõ mondatom a szervezõhöz a következõ volt: "nincs sátram" (tudni jó a poén megértéséhez, hogy ez egy sátortábor) :)) Végülis 10 perc múlva már egy egyszemélyes sátor második lakosa voltam (egy nagyváradi de szegedi srác jóvoltából) és nem sokkal késõbb még matracom is lett :D
A tábor nagyon ütõs volt - olyan arcok, hogy kidõlsz. Mindenképp értékes emberek és ehez foghatóan az élmények is. A tábor egy fesztivállal volt egybekötve - amibõl én nem sokat fogtam ki, mivel hiperaktiváltam: egész tábor alatt forgattam, animáltam, rendeztem, szerepeltem, résztvettem. Készült 4 mû amihez közöm van - azok hamarosan megtekinthetõek lesznek a mediawave oldalán, illetve a youtube oldalamon. 1 snittes szuper8as forgatás, 2 emeletrõl való éjjeli stop motion (jobb oldalról kocsival, bal oldalról motorral megvilágitva - fények hiányában), testfestés, kézirajz, faluban való házalás fekete tárgyak begyûjtéséhez, fekete kövek, vágószoba, hangok, darabolás, fények, sötétség, cigi (mosolygós), technika. 10 nap tükör és net nélkül. Hajnali fél5kor nyitó kocsma, teafõzés gyertyatûznél matracon sátor mellett az esõben, fekete tojás, stáb, meló ezerrel, élet, szabadság, szeretem.
Kva jó hét volt, vagy hány nap, vagy mi van. Szotyi meg egyebek. Közben fejileg fejlõdtem :P legújabb formámat megtekinthetitek a facebookon az ennek dedikált mappában :)

jó.ennyit a táborról. és ami jött ezután..
pécs. pest. varázskert. hangulat. barlang. big fish. kék, zöld, lila vagyok. 3 órás földalatti túra. izzadás. most is izzadok. 35 fokban a kocsiban blogbejegyzést irni sem rossz. közben prodigy 150% hangerõvel. balkán tour. igazi.

pécsett 3 napot. motiváció : el fogok kezdeni váradon egy akciót. remélem sokan benne lesznek és minél többen elolvassák ezt a blogbejegyzést. de facebookon is fenn lesz. a llényeg, hogy mindenki vegyen részt benne aki csak tud és aki csinálna valamit váradon :)

utána haverokkal pesten zúztunk erre-arra. mint minden évben nyáron. már nem is az igazi e nélkül. hiányérzetem lenne. ezért most külön dedikálom ezt a részt ádámnak és balának, akik best guys pest környékén :) babzsákon alvás. beherovska. baileys. tahina. big fishben megismertem egy görög arcot - de lehet egyiptomi. A lényeg, hogy hihetetlen forma - baklavát csinál, absynthot iszik, magyar tetkószöveg van a hátán és eszméletlen a modora - stilusa. a lényeg, hogy jó filmanyag, s lehet lesz belõle egy rövid, mókás doku.

pesten összefutottam egy annó részképzésemkor megismert fogadótanárommal is. na õ még hatalmas. déli 1tõl 7ig való ivás. aztán folytatás máshol, másokkal. másnap ugyanazzal a tanárral motoros road trip. szimplakert. roham kocsma. egyebek.

végül, hosszas nem itthon tartózkodás után elszántam magam, keservesen, hogy hazautazom. lekéstem a vonatom. az elsõt is. a másodikat is :D úgyhogy végül rákényszerültem, hogy kocsival jöjjek :)) hazajöttem kocsival pestrõl váradig és miután azt hittem, hogy hétfõn kell a táborba érkezni, kiderült, hogy vasárnap (ez este 7kor), úgyhogy hajnali 6kor indultunk is tovább (egy kisebb séta után, amibõl drumandbase party lett többé kevésbbé).

hát röviden ennyi - most épp marosvásárhelyre érkeztünk és közben felhivtak, hogy a tábor mégiscsak hétfõn lesz, úgyhogy nem tudom hol fogunk aludni, de van nálam hálózsák, úgyhogy valahogy lesz majd, mert valahogy mindig van. amúgy csütörtöktõl szlovákiában leszek a hanahana fesztiválon szombatig (van ingyen helyem :D ) és vasárnap pécsett a varázskertben koncerten. utána 3 nap pesten és ha minden igaz 28ikától szabadkán leszek a mediawaves sátortársammal egy szlovák srácnál.

egyelõre ez a téma. még jelentkezem.
csók a családnak.

U.I.: kva hosszú már ez az út. este fél8 van és még mindig nem vagyunk rozsnyóban. éhes vagyok. nem. inkább kiéhezett....és innék. valami töményet. ááááááááááááááááááááááááhhhh!!! otttt vagyunk máááááár???


na ja - ezt pár napja irtam (napja?? talán hete) csak közben iszonyú körülményes volt nethez jutni, igy csak most teszem közzé, de azóta már csomó mást kéne helyette meg mellete közöljek, viszont akkor már túl hosszú lenne, igy inkább, az olvasóim könnyebb olvasásának érdekében, a folytatást egy következő (most azonnal kezdem) bejegyzésben taglalom majd, szoros összefüggésben emezzel.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu