joi, 26 august 2010

ápropó


mind néztem néztem mi nem stimmel s rájöttem, hogy tragikus módon kihagytam szovátát.már a beszámolót ami illeti. a késői órára való tekintettel, rövid leszek és velős: jó volt, állat volt, gyors volt, eltelt, pörgés, öngyi kisérletek, csoportos "terápia", hippizmus, jelenetek, pija ezerrel. kissé öregségérzetem volt, de igazából most nem tudom elmondani mert szétesem, olyan fáradt vagyok mint macskát szarni és a vicces, hogy ejjel 2:38kor a legnagyobb csendben ülök a gépem előtt, egy nesz nem hagyja el a szobát, zene nem megy, fények kikapcsolva és nem beszélek hangosan önmagamban, de valahogy az előbb mintha bejött volna anyám. nem értem a dolgot, de késő van, úgyhogy elfogadom. lehet alvajárókkal vagyok körülvéve???
a részletek ennek függvényében mostmár tényleg csak holnap...
baszki!
jóéjt....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu