duminică, 17 aprilie 2011

szemeccseg elegem van nincs ertelme jopofizni sem kedvesnek probalni lenni sem ha tenyleg oszinten vagy az az sem er semmit es az egeszet balfassagnak nyilvanittyak hat legyen en is annak nyilvanitom sajat onnon balfassagom miatt csappant meg a kedvem mikor lattam az egeszet meg a felet ohoooo es ha megcsak a negyedet lattam volna csak hat akkor sem tetszett volna na de mit szamit es mit nekem tetszes hiszen az ember mindig befoghatja s megtarhatja velemenyet mert nem kivancsi ra senki egyesek megis azt hiszik h joguk van masokra raokadniuk meg rabufogniuk kellemetlen bukeju velemenyuket es nem is atallnak szemernyit sem szegyenkezve jou zamatosan magyarosan megaszonadni neked h mi a fasz mintha tenyleg egy halvanylilat is szamitana h ki mi a szart gondol hat eppen ezert vagyok en is vele ugy h barmennyire is jonne neha inkabb fogom magam s hazamegyek a velemenyemmel egyutt vagy ki se jovok inkabb de mindenkepp nem zaklatok vele masokat mert itelkezni senkinek sincs joga masok felett max a mennyei magassagokban leledzo josagos ismeretlen atyauristennek de meg neki sem teljesen hisz kompromisszumban van - megbocsat ha bocsit kerunk. e van mindegy en mondom nem szamit semmi az sem ha megbantasz masokat mert ok is megbantanak sot az se szamit ha senki senkit nem akar szandekosan megbantani mert veletlenul ugyis mindig osszejon sot az sem szamit ha kategorikus vagy mert ha valaki nem akar erteni belole ugysem fog van aki pedig ha tok felreertheto minden akkor sem fogja jofele erteni felre csak ugy ahogyan o akarja sot olyan is van aki mindenfele lehetoseget lezarva egyszeruen nem hasznalja az antennait a kis radarokat erzekelo lofaszocskakat amikkel rajohetne hogy hahooooooooo gaz van bazmeg gebasz van alljon meg a faklyus menet piros lampa sorompou s cigiszunet...na de mindegy tenyleg abszolut aberralt az egesz nem is ertem h mar megint mi a jouegnek mi a magassagos szent szarnak mi a rahedlinek banatnak brandtnak es miegyebnek irom ki magambol ezt az egesz szart raadasul ugy h senki sem erti mert kurvara nem szandekom erthetetlen muvesznek lenni es nem is azert kodolok mindent mert hu de fasza hanem egyszeruen meghujulnek ha nem irnam ki de kozben meg a kibaszott joerzes meg inkognito meg szemelyes adatok es masoknak a NEM kompromitalasa meg a meg nem bantasa meg a figyelembevetele de kozben MINEK? kerdem en...ismet MINEK???? mert hogy szart sem er az BIZTOS. ecceruen nem. nincs ertelme. es megint ujabb tejjesen tok veletlenek reven vagyok biztos tulerzekeny vagy felreertem az egesz szitut merthogy igen mindig en vagyok a huje persze foleg akkor amikor befogom es kussolok es nem mondok semmit masokkal ellentetben akiknek nem sul ki a szemuk neha hogy miket kepesek csinalni na de mindegy tenyleg ecceruen semmi kozom semmihez es senkihez mint ugye ez kiderul olykor plane akkor mikor azt hinned hogy s kozben megsem de hat ettol szep az elet h soha a budos eletben nem lehec biztos semmiben de meg magadban sem sooooooooot magadban sohadesoha nem lehec biztos mert tul konnyen meggyozheted magad barmirol s annak az ellenkezojerol. na de lenyegtelen nem is tudom hova akartam kilyukadni az egesszel azon kivul h nem ertem miert nem tudok neha vak lenni neha meg suket s olykor olykor mozgaskeptelen ecceruen csak neha nem ertem miert kell ott legyek bizonyos idoben bizonyos helyen amikor annyival jobb lenne ha nem lennek. s nem tudnek. de sajnos tudok. es a tudas nem mindenaron jo dolog. neha kimondottan faj. na meg ez a folytosnos ize...khmmm...hogyismondjam hat...amikor valakinek szar hogy ... na mindegy errol ne..
o bazmeg mer nem szulettem nyunek vagy leveltetunek vagy vmi kihalo felben levo fajnak h vedjenek es vigyazzanak a kulso behatasokkal ram de nem igy lett ezert a behatasok csak ugy jonnek es jonnek es jonnek es szeretnek nem...jo lenne...nem is tudom. viragokat akarok szedegetni a reten es kifekudni a kiszabott (Szep) napra. de almodik a nyomor. bezabaltam amugy - 3 tukortojas vereshurkaval es spenottal zsiroskenyerrel hagymaval paradicsolevel mustarral es tejfollel illetve kave izu csokolade es keksz. az udito alkoholmentes sor volt - de a bari baileys utan....velem meg lehet beszelni...tobb elvarasom nincs is. de van akinek van!sotmitobb..na de hogy ekkora luzersagot fassagot idiotasagot szanalmassagot bazmeg....ecceruen hihetetlen. na mindegy hagylak is alidni mg egyebek. epp most irtam neked ezt az egeszet kivancsi vagyok a velemenyedre a temaval kapcsolatban...csak lenne baraaaaarmi ertelme....csokolade :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu