luni, 18 aprilie 2011

ez

eldontottem. totem. nem erdekel. nem erdekel semmi. az elet szep. csak meg kell latni. meg amikor szar is. mert van amikor nem siman szep hanem szar de szep. ma egy kicsit feltoltodtem. mint asszem mindig mikor talalkozom. es nagy elhatarozasra jutottam. jol fogom erezni magam. akkor is ha nem. mindig. mindenkepp. s legfokepp. es orulok mindenkinek es mindennek. mindig meglatom az apro oromoket. csak nem ertem mer neha annyira hangulatember vagyok mindig szoval ez ilyen. nem lenne szabad hagynom magam befolyasolni. de akkor a jo befolyas sem folyna be. az pedig rossz lenne. viszont megvan mindenem talan amire szuksegem van az eletben maradashoz ugyhogy ez jo. ez egy jo dolog. asszem. hja. es vannak jo emlekeim. a rosszaknak meg annyuk kinnya. pl vicces volt a multkor. na ja. azon jot rohogtem. de ugy utalom h mindig elvorosodom. ez egy tul oszinte dolog. ma is nevettem. ez is jo. adtam is es kaptam is. vigasztaltam is es vigasztaltak is. mondjuk nem mondom hogy egy tokeletes nap volt mert soha semmi sem tokeletes de ha az lenne barmi is akkor erre a napra is talan azt mondanam. igen. lehetett volna igy meg lehetett volnaugy. de nem biztos h attol jobb lett volna. s neha orulok h a dolgok ugy maradnak ahogy vannak meg olyanok amilyenek. nem mindig, de neha kimondottan. es van ami pont ettol szep. meg az is ami esetleg hianynak tunik. a hiany is lehet szep. plane ha belegondolunk, hogy a nem hiany (mi a hiany ellentete?) neha mennyire szar. az plussz. igen plusszba van es ki lehetne venni. neha a csireásá dé pé tort avas. na de maradjunk a kedd estenel. az jo volt. es jo lesz. es a terezes bogrebol inni valahogy mindig finomabb :D meg akkor is ha felig ures akkor is felig teli. es eljenek az ejszakai tornagyakorlatok meg a hastanc meg az ebrenlet es a nem alvas meg a nonkonformista szervezetek es a 2 szazalek meg a fekete koromlakk es mindenki mindenki egy ketto utanam "ejjen! ejjen!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu