joi, 17 noiembrie 2011

az arca a baj, az arc

reg irtam. elszoktam. nemtom. most lehet elegge ki meg be vagyok ahoz hogy irjak. le van tudva par fontosabb esemeny. kozben ujra egyetemista lettem. mesteri. faszom. vizualis kommunikeson. epp oran kene lennem. es elaludtam. ez valoszinuleg nem meglepo es folottebb szorakoztato delben 3kor azoknak akik ismernek. foleg egy kicsi urnak aki nagyon derul rajtam. vagy kinemallhat. neha a hatar nagyon vekony es nem tudom eldonteni. allitolag nem utal maskor sem. megbeszeltem vele nemreg a zart ajtok mogott. csak teny, hogy nem ugy csinalom mint mas es ez nem mindenkinek emesztheto. most epp en is nehezen emesztek. nemtom mi van. megfekudte a gyomrom a sok info. meg a sok minden. a tipikus kerdesek: merre miert hogyan kivel kinelkul minek mennyire es meddig es mikortol meg milyen formaban es teljesen vagy csak felig es es es...mindegy. nem tudok ujat mondani se kerdezni. valoszinuleg teljesen unalmas az egesz blogom is. lehet torolni kene. olvasni ugysem olvassak annyian hogy zavaro legyen barkinek ha torlom vagy hogy hianyozzon. max nekem jo neha. mikor antiszoc vagyok es nem tudok kommunikalni vagy tudnek de nem akarok. vagy a fasz tudja. es imadom mikor valaki faszravesz. face misto. de tenyleg. az a hab a tortan. hatalmasat tud dobni az amugy is zsenialisan mely moralomon. nem akarom inkabb leirni a sok mindent ami a fejemben van mert csak egy nagy foskanaan lenne  egy nagy hanyas ami razudul szerencsetlen olvaso fejere aki a monitort bamulja - bar miert is vagyok olyan nagykepu h asziggyem barki is olvassa? szoval asszem a fejemre is allhatnek akar vagy kirakhatnek meztelen fotokat. hamarosan lehet egy jobb hangulatu bejegyzesem kovetkezik. addigis elnezest es minden jot. egy szebb jovo remenyeben. udvozlet mindenkinet.

Un comentariu: