joi, 27 ianuarie 2011

mivanmarmegintvagymegmindig?

olyan régen írtam, hogy az már történelem.
igen. kerek 12 napja. ha ma van 27ike. és ma van. ennyit még tudok.
ezen kívül semmi mást nem.
semmi sem biztos.
semmi sem pontos.
semmi sem világos.
csak az amiről már lemondtál. de igazából még az sem.
hitetlenkedek magam előtt mint egy hitetlen tamás.
nem értem, nem látom, nem, nem nem...
hallom...de valahogy minden kicsit szüreális.
hogyan? s miért? de mindig pont akkor! akkor amikor...
s otthon nehezebb.
belső mondológok.
oly sok. oly nehéz. a sok impró. real lifeban.
jelek, cselek, kifejezések. egy mosoly, egy nemmosoly, egy pillantás, egy nézés, egy hangulat.
pillanatok.
terpillanatok.
szempillanatok.
"szállj le a felhőmről!" :)
annyi baj van.
annyi baj legyen..
szeretem, ha egy történet zavaros, kusza, rengeteg sok kapcsolódó szálak találkoznak és kapcsolódnak össze a végén és nem tudod, hogy melyik melyik és hova és látod a brilliáns csavarokat és megoldásokat. és érzed, hogy baszkeeeee...de ez csak filmeken jó. illetve élvezhető.
legalábbis azt hiszem.
a black swan tökéletes példa erre. s a vicces, hogy mégis átélném én is..olyan jó lenne. egyszer már sikerült..illetve nem is akartam s csak úgy alakult. de ez már ilyen. sosem akkor jön össze amikor túlségosan akarod. kivéve más oobjektív dolgokat. amikhez elég a "bármit lehet, csak akarni kell" szlogen.
közben csináltam még egy animációt. megtekinthető itt. remélem nem az utolsó és nem a legjobb..bár készülök újabbra, meg sok mindenre...február,június, július...felvételi, médiavév, stb.
de ember tervez, istók végez. bevégeztetett..
most valahogy ez a post nem olyan mint amilyennek szeretném. nem jött össze. se ilyen, se olyan. asszem csak mellékbeszélek. vagy nem célirányosan. előre megfontoltan, szántszándékkal.
kiestem a kerékvágásból. s közben milliónyi ondolat.
el kéne kezdenem újra olvasni.
közben egy hetes bejelentett családi idillnek lehetek büszke részese - a jövőheti suliszünet révén.
felhőtlen szórakozást mindenkinek.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu